Kreativ sommer for juniorbørn (Hold 2)

Sommer aktiviteter

Medarbejder
Dina Birkedal Berwald
Tanja Rindom
Tilmeldingsfrist: 4. august kl. 23.00
Den 7. august kl. 11.00-.15.00
Klubben i Hadsund, Tempovej 1
Aldersgrænse
Du skal gå på et af følgende klassetrin: 4. 5. 6.
Antal ledige pladser
Der er 13 pladser tilbage.

Mangler du nye øreringe til sommerens lækre outfit eller måske ny pynt til værelset, så kom til kreativ sommerhygge i Hadsund, hvor vi udfolder vores kreative evner. Her vil der være mulighed for at lave smykker, filte, male på lærreder, porcelæn, glas mm. Det er kun fantasien der sætter grænser. Alle deltagere får selvfølgelig deres kreationer med hjem. Det er ikke et krav at have gået i juniorklub i sæsonen. Alle er velkomne, men der er et begrænset antal pladser på holdet. Der vil i løbet af dagen blive serveret lidt frugt/kiks, saftevand, o.l.

Der er mulighed for fælleskørsel fra Als. (Begrænset antal pladser). Er man interesseret i fælleskørsel, så kontakt Klubkoordinator Tanja Rindom på tlf. 23 31 21 34.

Der er bindende tilmelding og ingen tilbagebetaling, hvis man efterfølgende ønsker at framelde sig aktiviteten.

Medarbejder

Dina Birkedal Berwald